tirsdag 9. april 2013

Linoleumstrykk

Lenge siden sist jeg la noe ut, men jeg har nå begynt å trappe opp igjen oppgavene som jeg skulle ha gjort for lengst, mye sykdom har gjort at jeg ikkje har fått gjort så mye. Men her er noe av en oppgave som jeg nylig har blitt ferdig med!

Vi fikk i oppgave å utføre et linoleumstrykk.Platen tåler mellom 30-50 trykk maksimalt. Vi skulle redigere bildet vårt i svart/hvit og skrape vekk de punktene som skulle være hvitt.

Slik ser det redigerte bilde ut:



Linoleum platen under arbeid:



Her er det ferdige resultatet:

                                               
                                                                        Første trykk


                                                                    Trykk på japan-papir

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar